Social media- dlaczego warto tutaj zaistnieć?

social media

Na obecności w social media naprawdę można bardzo wiele zyskać. Czasem jednak kampanię w mediach społecznościowych sprowadzamy do żartobliwego „siedzenia na Facebooku”, które pozornie faktycznie nic nie wnosi. Tak naprawdę jednak, profesjonalnie zaplanowana, konsekwentna i systematycznie prowadzona kampania pozwala na ogromne zyski. Przede wszystkim pozwala także na realizację celów i założeń, które przyjmiemy sobie na starcie. Warto bowiem mieć świadomość tego, że niektóre produkty czy usługi ze względu na swoją specyfikę, najlepiej sprzedają się właśnie za pośrednictwem poczty pantoflowej lub też poprzez polecenia. W zaprojektowaniu kampanii, która naprawdę sprawdzi się w praktyce może nam pomóc doświadczona agencja social media jak np. BrandBay. Nie musimy wcale być specjalistami w danej dziedzinie, aby móc czerpać korzyści z tego medium.

Reklama w social media- jakie ma zalety?

Niewiele trzeba, aby faktycznie uświadomić sobie szereg korzyści płynących z takich kampanii. Największą korzyścią może być oczywiście to, że mamy szansę powiększyć grupę swoich klientów. Dodatkowo, dzięki odpowiedniemu ustawieniu kampanii, możemy targetować przekaz i trafiać właśnie do tych odbiorców, na których naprawdę nam zależy. Może to być wobec tego skuteczna forma reklamowania się, która ma ogromny potencjał. Dodatkowo, poprzez takie kampanie kształtujemy wizerunek naszej firmy, a także budujemy świadomość obecności takiej firmy jak nasza na rynku.

Dzięki kontaktowi, jaki nawiązujemy z odbiorcami- budujemy także poczucie zaufania do naszej firmy. Badania pokazują, że w przypadku firm, które są obecne w mediach społecznościowych, można mówić o znacznie większym zaufaniu, jakie użytkownicy do takiej firmy posiadają. Jest to więc bardzo ważne, gdyż zaufanie pozwala na lojalność zakupową, ale i polecenia usług firmy wśród znajomych. Za pośrednictwem profilu w mediach społecznościowych możemy też nawiązywać kontakt z odbiorcami, a tym samym skracać dystans pomiędzy nami, a użytkownikami. Dzięki temu firma wydaje się być bardziej przyjazna i po prostu ludzka. Może się to przekładać na konkretne decyzje zakupowe- wiele ludzi woli bowiem kupować u tych, który w jakiś sposób już zna.

Pamiętajmy również o tym, że sprawnie prowadzona kampania w mediach społecznościowych może także pozytywnie wpływać na inne formy reklamy, a więc chociażby na proces pozycjonowania strony. Bowiem im więcej w sieci na temat danej firmy tym lepiej. Warto więc pomyśleć o kompleksowej kampanii, gdzie będziemy się promować poprzez zastosowanie różnych form reklamy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *